anepma Skrevet 7. april 2013 Skrevet 7. april 2013 Er ute etter fitnessblogger.. anyone? helst norske Siter
dragedama Skrevet 7. april 2013 Skrevet 7. april 2013 Det er helt sikkert maaange...jeg leser fast disse (ikke nødvendigvis rene fitnessblogger disse,men med fokus på trening og kosthold) Fitnessnora - Train hard or go home! Mat til muskler SiljeMariela Helene Drage! Siter
LineBauer Skrevet 7. april 2013 Skrevet 7. april 2013 Veldig bra alle de, følger de også fast Jeg tar også gjerne i mot tips om fitnessblogger Flere som har tips? Siter
jannesurr Skrevet 7. april 2013 Skrevet 7. april 2013 Jeg har en blogg, men den er ikke noe fitness blogg, den er om trening, mat å ellers artige ting i hverdagen, ta gjerne en titt jannesurr.blogg.no Siter
LineBauer Skrevet 8. april 2013 Skrevet 8. april 2013 Tusen takk for tipset, jannesurr Fin blogg og blir morsomt å følge deg! jannesurr 1 Siter
jannesurr Skrevet 8. april 2013 Skrevet 8. april 2013 Tusen takk for tipset, jannesurr Fin blogg og blir morsomt å følge deg! Det var kjekt å høre, tusen takk Siter
LivaLa Skrevet 9. april 2013 Skrevet 9. april 2013 Har akkurat begynt å skrive blogg, om konkurranseoppkjøring mot bikinifitness 2013, så om noen her vil følge hadde jeg blitt kjempeglad livaaarre.com Siter
Tamadeus Skrevet 9. april 2013 Skrevet 9. april 2013 Om du faktisk kan få nok av de intetsigende mat/selvportrett på badet bloggene: Eric Cressey Eirik Førlie Bret Contreras SuppVersity - Nutrition and Exercise Science for Everyone Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.