skinnybitch Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg har lite fett på magen til jente å være, har kun veldig lite nederst på magen som mest sannsynlig vil være borte om noen uker. Jeg har ikke trent mage på en god stund, men da jeg gjorde det var det kun situps på skrå benk som gjaldt. Fikk markerte magemuskler øverst, og har de fremdeles når jeg strammer. Jeg har lyst på magemuskler over hele magen, og få en generelt stram mage hvor magemusklene synes overalt, ikke bare øverst(men ingen skiiikkelig sixpack:p) Hvilke mageøvelser bør jeg da satse på, og hvor mange? Er ikke så glad i trening med ball. Og hvor mange måneder vil det ta før resultatene kommer? Tenker i og med at utgangspunktet er såpass bra, bør det vel strengt tatt ikke ta "evigheter"? Og hvor mange ganger i uken? Vet at mange trener magen hver dag, og ikke har noen problemer med det, mens andre trener den ca. 3 ganger i uken. Er hver dag for mye/vil man bli noe sterkere/bygge raskere av å gjøre det hver dag kontra annenhver dag? Tenker på restitusjon, men samtidig er det vel forskjell på å trene mage hver dag, sammenlignet med f.eks. bein? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19571-%C3%A5-bygge-magemuskler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glennis Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Personlig foretrekker jeg øvelser som planke og ab roller hjulhelvete for å styrke kjernen. Føles bra å trene mage på slutten av hver økt (3 ganger i uken), kan anbefale å ikke kjøre plank/hjulet på dager med tung rygg trening som f. eks markløft/strakmark o.l. Eks. Dag 1. Dag 2. Dag 3. Hvor lang tid det tar før du ser resultater avhenger av flere variabler, men 3 uker pleier å utgjøre en synlig forskjell på bilder(egen erfaring). Hvor ofte du trener mage får du bedømme selv, lytt til egen kropp, er du sår så kjør lettere. skinnybitch 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19571-%C3%A5-bygge-magemuskler/#findComment-725666 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.