f4ts0 Skrevet 2. april 2013 Skrevet 2. april 2013 Per dags dato er programmet som følger: Mandag - knebøy, benkpress, DB skråbenk, militærpress, Sidehev, benk dips, pushdown ( bein, bryst, skuldre og triceps) Tirsdag - rygg, lett biceps og mage Onsdag - bryst og triceps Torsdag - bein og mage Fredag - skuldre og biceps Lørdag eller søndag - markløft og inverted rows ( kanskje mage) Med dette programmet får eg trent alle muskelgruppper to ganger i uka, men føler at programmet ikke er helt optimalt. Så hva syns dere er det beste oppsettet for å trene alle grupper to ganger i uka? :-) Siter
Kristin Charm Skrevet 3. april 2013 Skrevet 3. april 2013 Hvorfor har du valgt å splitte kroppen slik, med ulike kombinasjoner av muskelgrupper hver gang? Hvorfor ikke ABAB, med samme program A og B? Siter
ChristianR Skrevet 3. april 2013 Skrevet 3. april 2013 Det første jeg tenker på når jeg ser overskriften din er enten PHAT eller X-size :-) fiks ferdige program som funker! Siter
Oddis Skrevet 3. april 2013 Skrevet 3. april 2013 Enig med han over her X-size eller PHAT avhengig av om du vil ha 4 eller 5 dager i uken. Men hvorfor sette begrensning på å bare trene muskelgruppene 2 ganger i uken? Ved å trikse og mixe litt på en 2-splitt kan du imidlertid på en veldig fin måte bytte mellom ulike muskelgrupper du kjører med litt høyere frekvens. Anbefaler å bruke 4 ukers perioder om du skulle prøve på noe slikt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.