Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er helt ny på forumet, og er ganske så ny til trening. Har aldri hatt 1 år sammenhengede med trening, og jeg vil begynne nå. Jeg vil ha en plan jeg kan følge resten av livet(selvfølgelig bytte program underveis) JEg er 23 år, 191cm høy og veier 97 kg kliss naken før frokost. Målet mitt er å gå ned i fettprosent, å ha en slank, men sprek kropp. Jeg vil ikke ha så store muskler, da dette er det minste problemet mitt. Sixpac er noe jeg har tenkt at jeg skal ha som første mål, og det betyr strukturert trening og fokus på kostholdet mitt. Jeg har trent i 2 mnd nå, og kjenner og føler meg mye bedre allerede. Det jeg lurer på er om noen kan hjelpe meg med en kostholdsplan. Lavkarbo er helt uaktuelt ^^Jeg skal lese enda mere her inne, for det er mange glupe mennesker med mye gode tips. Lurer også på om noen har erfaring, eller tips til hvordan jeg bør legge opp treningen ? Jeg har benkpress, hantler, dips, markløft, knebøy som de øvelsene jeg kan ta hjemme. Setter veldig pris på tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19505-litt-hjelp-takk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det enkleste du kan gjøre er og lese deg opp på alle artiklene som ligger på fitnessbloggen.no

Det er skrevet masse artikler om det du ønsker, både når det gjelder treningsprogram og kosthold.

Selv så følger eg dette programmet. X-Size for maksimal muskelvekst - Fitnessbloggen

Og å spise etter Health and Fitness Concept kanskje er noe for deg?

Det var hvertfall perfekt for meg i starten for og få litt kontroll over matinntak osv.

Health & Fitness Concept - Fitnessbloggen

Veldig fleksibelt!

Bare spør hvis du lurer på noe :)

KOSTHOLD FAQ : FAQ - Kosthold | Fitnessbloggen Forum

Og siden du er en trøtt type, husk viktigheten av søvn ;)

Søvn - Fitnessbloggen

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19505-litt-hjelp-takk/#findComment-724933
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...