tinii Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg prøver å ha med grønnsaker til hvert måltid. Grønnsaker til middagen går bra, men i matboksen dagen etter er det så vidt jeg klarer å spise dem, må tvinge meg selv til å spise det. Noen typer er bedre enn andre vel og merke. Det er kokte og stekte grønnsaker som blir sånn, salat og lignende går helt fint. Noen som har tips i forhold til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Ikke koke og steke grønnsakene? Dersom du liker grønnsaker, så spis dem i den formen du liker dem, det er vel ikke verre enn det? Ellers regner jeg med at du avkjøler de stekte/kokte grønnsakene før du setter det i kjøleskapet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinii Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Hehe, du sier noe der.. Men jeg er veldig glad i stekte og kokte grønnsaker når det nettopp er laga, så synes dette er veldig rart. Er jo så enkelt å lage dobbel mengde til middag, men det er ikke noe særlig hvis jeg må tvinge det i meg. Avkjøler maten før det settes i kjøleskapet ja. Får vel kanskje bare bruke ferske grønnsaker istedet da! Kristin Charm 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.