Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å ha med grønnsaker til hvert måltid. Grønnsaker til middagen går bra, men i matboksen dagen etter er det så vidt jeg klarer å spise dem, må tvinge meg selv til å spise det. Noen typer er bedre enn andre vel og merke. Det er kokte og stekte grønnsaker som blir sånn, salat og lignende går helt fint.

Noen som har tips i forhold til dette?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19479-sliter-med-gr%C3%B8nnsakene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke koke og steke grønnsakene? :) Dersom du liker grønnsaker, så spis dem i den formen du liker dem, det er vel ikke verre enn det?

Ellers regner jeg med at du avkjøler de stekte/kokte grønnsakene før du setter det i kjøleskapet?

Hehe, du sier noe der.. Men jeg er veldig glad i stekte og kokte grønnsaker når det nettopp er laga, så synes dette er veldig rart. Er jo så enkelt å lage dobbel mengde til middag, men det er ikke noe særlig hvis jeg må tvinge det i meg.

Avkjøler maten før det settes i kjøleskapet ja.

Får vel kanskje bare bruke ferske grønnsaker istedet da! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...