Olav Alexander Grande Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 heisann, gutt på 23 år, har begynt å trene aktivt. Trener 6 ganger i uken. Mandag: styrke, Tirsdag, kondisjon (løping, gå fort) Onsdag, Styrke Torsdag. Løping. Fredag: styrke Lørdag, hviledag Søndag styrke. (søndag bytter jeg øvelser har program som heter økt 1 og 2.) osv. Jeg tror jeg spiser rett. Litt kjøtt eller fisk å masse grønnsaker, bare grove produkter å fullkorn. Skal sies jeg ikke har trent på maaaange år å har mange kilo ekstra på kroppen som jeg skal slanke vekk. Men jeg vet ikke hvor mye gram jeg skal spise av hver sort. Noen som kan sette opp en plan for meg eller gi meg demmes meny for uken å kanskje litt detaljert med hvor mye gram dere spiser til frokost middag å kvelds? Tusen takk. Mvh Olav Alexander Grande Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Anbefaler deg å prøve myfitnespal eller diett.no og legge inn det du spiser der. Prøv å nå 2gr proteiner pr kroppsvekt og fordel karbohydrater og fett etter hvordan du trives best. Å sette opp en full kostplan tar endel tid om en skal tilpasse det til deg, så det beste er om du prøver å skaffe deg litt mer kunnskap gjennom artikler her og prøver deg litt fram. Eventuelt kan du betale noen for å tilpasse en kostplan for deg. Det ligger noen eksempler på dietter her som du kan få litt tips fra ihvertfall: http://fitnessbloggen.no/la-deg-inspirere-av-disse-diettforslagene/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olav Alexander Grande Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Hvor går jeg for å betale noen for å sette opp en kostholdsplan? jeg driver en del med å lese meg fram til hva jeg burde spise å ikke spise Takk for svaret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Var denne jeg ville linke til: 11 Gratis diettoppsett - Fitnessbloggen Er endel på forumet her som er flinke på å sette opp dietter. Du finner også noen på myrevolution.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.