Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg å sette opp "matplan"?

Olav Alexander Grande

Anbefalte innlegg

heisann, gutt på 23 år, har begynt å trene aktivt. Trener 6 ganger i uken.

Mandag: styrke,

Tirsdag, kondisjon (løping, gå fort)

Onsdag, Styrke

Torsdag. Løping.

Fredag: styrke

Lørdag, hviledag

Søndag styrke. (søndag bytter jeg øvelser har program som heter økt 1 og 2.)

osv.

Jeg tror jeg spiser rett. Litt kjøtt eller fisk å masse grønnsaker, bare grove produkter å fullkorn.

Skal sies jeg ikke har trent på maaaange år å har mange kilo ekstra på kroppen som jeg skal slanke vekk.

Men jeg vet ikke hvor mye gram jeg skal spise av hver sort.

Noen som kan sette opp en plan for meg eller gi meg demmes meny for uken å kanskje litt detaljert med hvor mye gram dere spiser til frokost middag å kvelds?

Tusen takk.

Mvh Olav Alexander Grande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler deg å prøve myfitnespal eller diett.no og legge inn det du spiser der. Prøv å nå 2gr proteiner pr kroppsvekt og fordel karbohydrater og fett etter hvordan du trives best.

Å sette opp en full kostplan tar endel tid om en skal tilpasse det til deg, så det beste er om du prøver å skaffe deg litt mer kunnskap gjennom artikler her og prøver deg litt fram. Eventuelt kan du betale noen for å tilpasse en kostplan for deg.

Det ligger noen eksempler på dietter her som du kan få litt tips fra ihvertfall:

http://fitnessbloggen.no/la-deg-inspirere-av-disse-diettforslagene/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...