Gå til innhold

Vonde magemuskler ved chinups - What to do?


dragedama

Anbefalte innlegg

Jeg har fulgt programmet for pullups/chinups ( Fra 0 til 9 pullups på 12 uker - Fitnessbloggen) i ca 6 uker. Regner med å bruke lengre tid, siden jeg ikke alltid får trent to uker i uka. Greier fremdeles ikke å løfte meg, men merker god progresjon i styrken ved negativene. De siste ukene har jeg imidlertid vært hemmet av at jeg får sinnsykt vondt øverst i magen når jeg kjører negativer. Det gjør at det også blir begrenset hva jeg får til av mageøvelser ellers og franskpress og nedtrekk , hvor jeg tydeligvis også bruker de musklene som gjør vondt. Det er ikke snakk om vanlig stølhet, men smerter som gjør at jeg bare må bryte de øvelsene som gjør vondt. Noen andre som har opplevd liknende eller har råd for hva jeg kan gjøre annerledes? Kan nevne at jeg fikk noe liknende de første gangene jeg trente catslide/ rollouts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...