Gå til innhold

Markløft i supercenturion


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Gjest Jester

Noen som har noen erfaringer med å marke konvensjonell stil i SuperCenturion (i mangel på markdrakt, spare litt penger i starten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har noen erfaringer med å marke konvensjonell stil i SuperCenturion (i mangel på markdrakt, spare litt penger i starten)

eirich: Jeg husker ikke helt hva slags drakt jeg dro markløft i da det er en stund siden (trolig ikke SuperCenturion), men på generelt grunnlag kan jeg si at det kan fungere greit. Det avhenger naturligvis av hva slags teknikk du benytter deg av i knebøy og markløft (les: beinposisjon). Det kan også være en løsning å snu drakta i markløft, men det fungerte aldri helt for meg. Merk at det er lov å bruke knebind i markløft såfremt disse ikke kommer i kontakt med drakt eller sokker, noe som kan være en løsning for de som drar sumostil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har brukt supercenturion til å dra mark frem til nå med konvensjonell stil. Og det fungerer ganske bra synes jeg :) André Midtby har vel fram til nå også brukt samme drakt. Jeg har hatt problemet med å løfte med rett rygg, så har derfor nå gått over til sumo. Det sies at markdrakta helst burde være en str større enn bøydrakta. Men kommer du deg ned til stanga, samtidig som du holder bra teknikk er det ingen ting i veien for å bruke bøydrakta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...