Gå til innhold

Hvordan være mest mulig uthvilt?


Magnusj

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om noen hadde en fasit eller i det minste noen gode tips til hvordan man burde forbrede seg før man skal testes fysisk.

Jeg skal gjennom ett opptakk hvor jeg skal testes litt fysisk i styrke og noe utholdenhet. Hvordan kan man være best mulig forbredt til dette? Burde jeg f.eks ikke trene de nærmeste dagene, eller bør jeg trene men lett? Bør jeg legge meg i kcal overskudd i dagene i forkant for å ha mest mulig overskudd?

Noen med gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utholdenhet:

Gå på tredemølle i 5,6km/t med utstyr som veier 23kg.

Testen tar åtte minutter.

Fra start til ett minutt skal båndet ha en vinkel på 2,5 grader fra vater (ca. 4 prosent stigning)

Fra ett til to minutter skal båndet ha en vinkel på 4,0 grader fra vater (ca. 7 prosent stigning)

Fra to til åtte minutter skal båndet ha en vinkel på 7,0 grader fra vater (ca. 12 prosent stigning)

Styrke:

En slags knebøy med samme utstyr på som over, men med ett 10cm hopp på toppen.

Pushups med 18kg ståltank på ryggen

Hangups med føttene på en stol i ca samme høyde som skuldrene når armene er strake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...