Gå til innhold

Kan noen gi meg en tilbakemelding på programmet mitt?:-)


Jen

Anbefalte innlegg

Siden jeg sliter litt med motivasjonen til tider har jeg prøvd å sette opp et program selv hvor jeg inkluderer de øvelsene jeg liker å gjøre. Trener styrke tre ganger i uken og tar A og B annenhver gang. Målet er å få bort litt fett og bygge litt muskler. Veier nå 60 kg, er 165 høy og ligger på mellom 1500-1900 kcal per dag. Rumpe er selvfølgelig høyt prioritert som dere sikkert ser:-) Men blir det kanskje litt for mye? Kom gjerne med tips og forslag!

Treningsprogram

A:

Knebøy

Markløft

Hip thrust

Glute ham raise

Benkpress

Nedtrekk

Arnoldpress

Rollouts

B:

Knebøy

Bulgarsk utfall

Hip thrust

Glute ham raise

Benk

Nedtrekk

Roing

Arnold

Rollouts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt mye øvelser, men ellers ser det greit ut. Du må tilpasse intensiteten litt og ikke gå all in på hvert sett alle dagene når du har så mange øvelser. Hvor mange sett og reps gjør du på hver øvelse? Hvordan progresjon kjører du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ta 1-2 oppvarmingssett og 2-3 arbeidssett. Tar 8-12 reps. Når jeg klarer 12 legger jeg på vekt neste trening så jeg klarer 8. Prøver å ikke trene til utmattelse, men ha ca 1-2 i reserve på hvert sett. Er det en grei måte å gjøre det på? Tror jeg leste det her inne et eller annet sted:) Hm, hvilke øvelser mener du jeg kunne kuttet ut? Eller burde jeg legge det opp annerledes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ta 1-2 oppvarmingssett og 2-3 arbeidssett. Tar 8-12 reps. Når jeg klarer 12 legger jeg på vekt neste trening så jeg klarer 8. Prøver å ikke trene til utmattelse, men ha ca 1-2 i reserve på hvert sett. Er det en grei måte å gjøre det på? Tror jeg leste det her inne et eller annet sted:) Hm, hvilke øvelser mener du jeg kunne kuttet ut? Eller burde jeg legge det opp annerledes?

Høres bra ut det. På knebøy, markløft, benkpress og de andre store øvelsene må du gjerne bevege deg ned i 4-6 reps også en gang i blant.

Synes du mengden er grei er det bare å kjøre på, men du kunne jo byttet på om du kjører hipthrust eller glute ham raise f.eks. Ville isåfall at hipthrust på markdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...