skinnyguy Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hei. Er en gutt på 21 år , 185-190 høy ca , 71 kilo skal komme igang me trening å måle mitt er å gå opp i vekt ved å bygge muskler trente før men slet litt me motivasjon så sluttet , har gått ned fra ca 85 kilo siden jeg sluttet å trene 1.hva tenker dere om dette? 2.noen gode tips til hvordan jeg kan nå mitt mål? 3.noen tips til treningsprogram? 4.noen gode øvelser å anbefale? 5.protein eller kreatin eller begge , andre diverse kosttillskudd som kan være bra å få med seg? vil bruke dette som hjelp pga jeg vet jeg ikke får i meg dagsbehovet , men jobber med det 6.skal protein/kreatin tas før eller etter trening? har hørt å lest mye forskjelligt :/ bør jeg kjøre helkroppsprogramm ver gang eller dele det opp noen muskelgrupper en dag å andre en annen? tips? setter utrolig pris på svar å håper dette hjelper meg godt på vei Tusen takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Flyttet tråden for deg til et mer riktig underforum. Spørsmålene dine er litt av alt, men lot den falle til ro i styrketreningsseksjonen Her får du nok noen gode svar! - Mod. skinnyguy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.