Gå til innhold

Frustrert!


Gjest Helgrot

Anbefalte innlegg

Gjest Helgrot

Etter å ha lest mye på nett, så blir jeg veldig frustret over ting om kostholdet. For mange sier man skal kutte ut karbohydrater og spise mer proteiner og fett. Jeg er oppvokst med mye karbohydrater og hadde en slank kropp før, problemet mitt er at jeg har slitet med anoreksi, og har kommet opp som normalvektig igjen, men er nå tynnfeit.. Har ikke trent på veldig lenge og har gått opp 15 kilo. Jeg lurer på om det er mulig å få en veltrent kropp med karbohydrater som havregryn, grovbrød, grov pasta osv. Om det er mulig? Eller må man leve alt for sunt og ikke unne seg noe søtt? ER veldig frustrert, og blir egentlig bare mer frustrert av å lese på nettet, men føler jeg må også for å prøve å finne ut hva jeg bør spise..

Også lurer jeg på om jeg kan spise mye siden jeg skal opp i vekt, men helst i form av muskler? For jeg bør vel ligge i et lite overskudd når jeg skal bygge muskler? Og jeg trener bare tre ganger i uken, på grunn av mye annet stress, så håper det er nok til å bygge muskler. Blir veldig glad for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med bakgrunn i at du har slitt med anoreksi er det dessverre ikke mulig for oss her inne å gi deg råd på lik linje som for andre, da vi ikke har noen kunnskap om nettopp ditt sykdomstilfelle. Siden du er i behandling regner jeg med at du får hjelp fra profesjonelle som kan veilede deg angående trening, eller eventuelt henvise deg videre til noen som kan gjøre det.

Å leve sunt er å kunne unne seg noe søtt. Å leve sunt er å spise det man har lyst på. Spis masse mat, ligg i overskudd, kos deg med mat og trening og nyt livet. Og gjør deg selv en stor tjeneste og få profesjonell hjelp for spørsmålene du stiller her, ikke hjelp over internett. Med bakgrunn i dette velger jeg å stenge tråden. Du kan se her om du ønsker mer informasjon:

Spiseforstyrrelser på forumet - informasjon | Fitnessbloggen Forum, og send gjerne en PM om du lurer på noe i forhold til stenging og regler for SF på forumet.

Lykke til videre :)

- Mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...