Robin94 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 tja hvordan skal jeg starte? jeg heter Robin er snart 19 år jobber som elektriker lærling og veier 90kg. har alltid vert mye aktiv from til fotball og innebandy laget mitt ble oppløst for noen år tilbake, og etter det har jeg bare lagt på meg mer og mer. er vel det at jeg ofte spiser usunt både til lønsj, middag og imellom... men nå har jeg tenkt å gjøre noe med dette. skulle gjerne ha fått litt hjelp med dietter og info om hva som er fy og bra. gjerne treningstips til hva jeg burde gjøre! hadde vert fint med en del måltider som er sunne for å gå ned i vekt. gjerne flere lunsjer og middager! håper og takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hei, Robin! 1) Hvor høy er du? 2) Har du tilgang til et treningssenter? 3) Hvilken målvekt har du satt deg? 4) Hvordan mat liker du å spise? Hvor mange måltider foretrekker du om dagen? Skriv gjerne opp en typisk (ærlig) dag. 5) Er du glad i kondisjonstrening, og ønsker du å trene det, eller foretrekker du å la være? Sånn, det bør dekke det meste av informasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…