Robin94 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 tja hvordan skal jeg starte? jeg heter Robin er snart 19 år jobber som elektriker lærling og veier 90kg. har alltid vert mye aktiv from til fotball og innebandy laget mitt ble oppløst for noen år tilbake, og etter det har jeg bare lagt på meg mer og mer. er vel det at jeg ofte spiser usunt både til lønsj, middag og imellom... men nå har jeg tenkt å gjøre noe med dette. skulle gjerne ha fått litt hjelp med dietter og info om hva som er fy og bra. gjerne treningstips til hva jeg burde gjøre! hadde vert fint med en del måltider som er sunne for å gå ned i vekt. gjerne flere lunsjer og middager! håper og takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hei, Robin! 1) Hvor høy er du? 2) Har du tilgang til et treningssenter? 3) Hvilken målvekt har du satt deg? 4) Hvordan mat liker du å spise? Hvor mange måltider foretrekker du om dagen? Skriv gjerne opp en typisk (ærlig) dag. 5) Er du glad i kondisjonstrening, og ønsker du å trene det, eller foretrekker du å la være? Sånn, det bør dekke det meste av informasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robin94 Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 Takk for svar 1) er ca180 høy 2) ja, glemte å nevne at jeg har trent aktivt med styrke (for ca1 år siden som jeg da holdt på med i ca 1 år) men gikk ikke ned i vekt blant annet pga kostholdet mitt.. er kjent med en del øvelser men vil lære noe nytt. 3) tenkte å komme meg på 70-75kg! 4) er glad i en del mat, men desverre ikke tunfisk og makrell i tomat som er så sunt!... veldig glad i kylling og kjøtt men spiser også fisk når mamma lager det(bor hjemme). det jeg trenger mest er vel noen enkle lunsjer jeg kan lage dagen før jobb slik at jeg ikke ender opp med kebab eller andre ting. hvor ofte bør jeg spise er også noe jeg lurer på. 5) er vel ikke noe sånn innamari begeistret for det men skal nok bite det i meg! har faktisk begynt å trene på mandag med å gå 1,5 time pluss gjøre en basisøvelse som Benk/knebøy eller markløft før jeg går for å få inn litt muskler inn i all gåingen. tenkte å gå i 2 uker før jeg eventuelt begynte å jogge. desverre for meg så er treningssenteret jeg trener på oppe bare fra 18.00-2200 man-tors og stengt i helgene pga jeg bor litt utpå landet så får bare trent disse dagene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robin94 Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 hva er det lurt å spise etter trening eller når jeg har søtsug? gjerne litt forskjellig er det greit å spise egg og bacon etter trening eller er det bare dumt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.