Ch3ri3 Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Ok, for å si det slik da, med ditt utgangspunkt og dine mål så skal jeg sette opp en matplan til deg som ikke krever kjøkkenvekt, og har rom for saus: Matplan for Ch3ri3: Spis sunt og variert! Men la det være litt rom for kos også. Jenter trenger sin sjokolade noen ganger. Lev livet, kos deg, prester og nå målene dine. Kjøkkenvekter, matplaner og mikrodetalj styring er for konkurrerende utøvere, og selv for de for en kort og begrenset periode. Samt veldig overvektige som trenger å få kontroll. IKKE for deg. Det jeg prøver å si er: Stress ned, spis maten din. Det finnes ikke usunn mat, det finnes bare for mye usunn mat. Men det er ikke akkurat et problem du som er 40kg i det heletatt trenger å tenke på. Du må huske å skille på hvem som har behov for en matplan, og din matplan kan summeres som: Spis mer, så får du bedre framgang uansett om mer er +200, 500 eller 1000 kcal. Ingen dag er lik, å det tar ikke en matplan høyde for. Det er en grunn til at selv de flinkeste utøverne får veiledning. Hehe, du har så rett så rett..! Godt du la inn litt sjokolade også Vel, da fikk jeg den - men nå som jeg ikke ser resultater når jeg spiser det jeg gjør begynner man jo å lure..syns uansett hvilke vekt man har at man passer litt på hva man putter i seg. hehe, takk for "matplanen" alikevel - og takk for tips, disse kommer godt med Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/18627-vanskelig-med-riktig-kosthold-hjelp/page/2/#findComment-699978 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hehe, du har så rett så rett..! Godt du la inn litt sjokolade også Vel, da fikk jeg den - men nå som jeg ikke ser resultater når jeg spiser det jeg gjør begynner man jo å lure..syns uansett hvilke vekt man har at man passer litt på hva man putter i seg. hehe, takk for "matplanen" alikevel - og takk for tips, disse kommer godt med Ja, sier ikke at man skal ta helt av, men mangel på synlige resultater kommer av to ting: 1) Ting tar tid 2) Man er i underskudd Så ikke vær lessen for at ting ikke er synlig med engang, spis i overskudd og tren styrke regelmessig over tid så skjer det ting Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/18627-vanskelig-med-riktig-kosthold-hjelp/page/2/#findComment-700015 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ch3ri3 Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Ja, sier ikke at man skal ta helt av, men mangel på synlige resultater kommer av to ting: 1) Ting tar tid 2) Man er i underskudd Så ikke vær lessen for at ting ikke er synlig med engang, spis i overskudd og tren styrke regelmessig over tid så skjer det ting Hmm får bare smøre meg med tålmodighet da! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/18627-vanskelig-med-riktig-kosthold-hjelp/page/2/#findComment-700093 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.