Gå til innhold

Periodisk Faste + Biorytme spørsmål


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet

Tenkte å kjøre periodisk faste + biorytme i ca 2 mnd nå hvis det går/passer!

Det vil være på underskudd, samt 3-4styrkeøkter+ et par småturer

Tenker da å ha spisevindu fra ca 12:00-20:00 evt fra 14:00-22:00 litt avhengig av dagen/skole eller ikke.

Trener som oftest om morningen alt fra 08:00-13:00. Og da kommer jeg til spørsmålene:

1. Hvordan skal jeg klare å beholde mest mulig muskelmasse? Med tanke på at med biorytme er mest fett+protein tidlig. Kommer til å få i meg 100% whey+kreatin+2dl melk etter treningene. + egg evt. Er dette en "Ok" start på fasten evt?

Evt forslag til første måltid?

2. Jeg ser egentlig for meg 2-3 måltider per dag. Dvs post-workout-->middag--> kvelds. Eneste problemet er egnetlig at mesteparten av karbs vil nok bli til middag-_- hmm! må se om jeg får snudd på det! Damen får evt spise "Middag" alene, haha! Så får jeg lage meg noe annet/spare det!. Noen forslag? For ser for meg at jeg får i meg 50-100g på middagen med pasta/ris.. Og da er det vanskelig å nå 2000-2500kcal tror jeg med å ha såpass mye karbs på kvelden! Men jeg får evt se!

PS: Jeg vet det ikke er noe magisk med verken PF/BIO. Men vil gi det er forsøk og se om jeg får "magisk" resultater av dette! Både med tanke på kortisol, søvn, energi/konsentrasjon osv..+ jeg liker å "fråtse" :D haha!

Satser på rundt 1,5-2,5g protein sånn ellers :)og fordeler resten på fett/karbs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...