Gå til innhold

trenger tips til nytt program!! HJELP!!


CuveeØrjan

Anbefalte innlegg

Jeg har fra januar til nå vært så heldig at jeg har mulighet til å bruke så mye tid på gymmen som jeg vil.

Men fra og med mandag er det andre boller og jeg må effektivisere og korte ned øktene mine.

Siden januar har jeg 3-4 ganger i uken trent fullkroppsprogram med følgende øvelser;

beinpress, strake markløft, pendlay row, smalt nedtrekk, hammercurl, bryst med manualer, arnoldpress, pushdown m/tau, paloff press og planke. (3x12rep)

Dette programmet har jeg brukt 1t15min-1t30m. jeg har hatt fin økning disse 8 ukene og ønsker videre økning. Jeg har kombinert styrke med intervall løping 1-2 ganger i uken. dette for at mitt hovedmål fram til sommeren er at jeg skal ned på magefettet og øke muskelmassen.

Utfordringen er at dette har jeg ikke tid til lenger. så jeg trenger hjelp til alternative program! jeg har lest litt om PHAT. kan det være noe? Jeg ønsker å fortsette med baseøvelser ene og alene for jeg merker framgang med disse øvelsene.

tilleggsinfo; jeg har hatt for mye magefett og for lav forbrenning, jeg prøver pga dette å holde meg til 1970kal per dag.

håper på hjelp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...