Gå til innhold

ULTRACONTURE eller MESOTERAPI anyone??


Colombiana

Anbefalte innlegg

Da jeg for føste gang møtte treneren min lo han bare da jeg sa at den lille fettklumpen på magen aldri kom til å slippe og at lårene mine adri kom til å slutte å klaske. 7 måneder etterpå begynner han også å bli svært irritert da resten av kroppen har hatt en kjempe-fremgang, mens magefettet fremdeles sitter som støpt. I går fortalte han meg at han gjerne ville gi meg sprøyter, såkalt MESOTERAPI for at fettet skulle slippe. Jeg er meget skeptisk til dette og håper noen kan komme med erfaringer eller innspill på om dette virker / er verdt det. Jeg har lest om mange som det har gått riktig ille med og som sier at det gjør jæ**** vondt.

Derfor tenkte jeg at et alternativ kunne være Ultracontour (Clinique Belle). Altså ultralyd som skal ødelegge fettcellene. Jeg vet ikke om dette er for godt til å være sant, eller om det vil ha noen effekt på en som overhodet ikke er overvektig, men sliter med det siste fettet på mage og innside lår. Jeg trener 4-6 ganger i uken, hovedsaklig styrke og er fornøyd med det, skulle bare ønske resultatene kom litt fortere. Kostholdet mitt tilsier heller ikke at det skal være umulig å rippe opp. Jeg fokuserer på å ha et proteininntak rundt 1,5 gram per kg kroppsvekt, jeg inntar derfor 30-50 g 100% WHEY isolat om dagen og ellers fokuserer jeg på å spise så rent som mulig.

Jeg har nå fått anbefalt av flere denne Ultracontour men alle er "eldre" og overvektige med litt mer fett å miste. De snakker om hvor mange cm de går ned, men i mitt tilfelle er det ikke så mange cm rundt midjen det er snakk om da fettet har lagt seg nederst på magen, som hos så mange andre.

Håper noen har noe lurt å komme med selvom jeg regner med at ikke så mange har direkte erfaring med denne typen behandling. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...