Emilllllll Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg er en gutt på 16 som trener 4-5 ganger i uken. Veier 72,8 kg å er 177 cm høy. Målet er og gå ned i fett prosent. Har vurdert ''fatburners'' for å få et ekstra kick. så jeg lurte på om det funker. hadde vert greit med råd om hva man skal spise om man vill ned i fett prosent :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Flyttet tråden til riktig underforum - Mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slettet Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Jeg er en gutt på 16 som trener 4-5 ganger i uken. Veier 72,8 kg å er 177 cm høy. Målet er og gå ned i fett prosent. Har vurdert ''fatburners'' for å få et ekstra kick. så jeg lurte på om det funker. hadde vert greit med råd om hva man skal spise om man vill ned i fett prosent :) Heisann. "fatburners" er bare tull. Det eneste som er der av verdi er koffein og grønn te. Dette kan du fint få til 1000kr billigere osv Hvis du skal ned i fett % så handler det ikke så mye om hva man spiser, men hvor mye. Hvis du 16år,177,73kg trener 3-5x uken. Så har du et vedlikeholdsnivå på ca 2700kcal. Hvis du vil ned i fett% ville jeg startet på 2500kcal. Da er det viktig at du f.eks får i deg: 1,5-2,5g protein per kg kroppsvekt. 1g fett per kg KV og fordel på karbs f.eks Hvis du ikke går sakte men sikkert ned etter 2-4uker. Så justerer du ned til f.eks 2200kcal. og venter nye 2-4uker før du ser. Du kan se om du går ned enten ved: vekt, fett klype(anbefales), målebånd,speilet og evt blodårer. Men på 177cm og 73kg. Så ville jeg heller anbefalt deg å lagt deg på 2800-3000kcal. Å bygd litt muskler. En såkalt "Leangain", dvs legge på deg litt muskler og minimalt med fett. For 73kg på 177cm er ikke mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilllllll Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 Åja, tusen takk for rådet, skal prøve ut det der da for vill få såkalt'' flatmage'' så skal prøve dette da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilllllll Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 Flyttet tråden til riktig underforum - Mod. andhow do i do that? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 andhow do i do that? Jeg, moderator, gjorde det nettopp for deg, dermed flyttet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.