Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det mange her som kjøper ting fra bodybuilding og predatornutrition?

For 2 år siden kjøpte jeg en del fra begge plassene og alt gikk fint. Nå de 3 siste gangene (2012-2013) har alle blitt stoppet i tollen.

Har da prøvd å kjøpe OxyElite, Craze og noe Jack3d, men alle 3 har blitt stoppet. Og jeg ber predatornutrition alltid om å skrive at det er noe annet enn hva det er.

Er det blitt strengere? Eller må jeg bare fortsette å prøve. Noen som har noen gode triks?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17704-handle-fra-bb-og-predator-n/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har aldri opplevd noe trøbbel fra predatornutrition.. de satte verdien til under 200kr på etiketten, sendte privat, og som noe annet enn kosttilskudd, var i posten etter 5-6 dager.. gikk smertefritt!

bodybuilding.com har jeg hørt mye trøbbel om. Det er pga det er ikke ett eu-land, og alt stort sett fra usa blir stoppet. Bestill fra ett eu-land så går det bare fint

De utfører vell av og til tilfeldig stikkprøver, så du var vell bare maks uheldig ! De er veldgi nøye på å sende som gave, og merke verdiene til under tollgrense osv til visse land! selv om du ikke spør en gang.. men altid si at de skal gjøre det for sikkerhetsskyld!

Annonse

• 2 uker senere...

Bestilte 3 bokser craze fra pred for en stund siden og de har ligget i tollen sia 22. feb! Tviler på at det blir videresendt til meg for å si det sånn :( Jeg bare bestilte fra webshopen, ba ikke om noe "smugler bestilling" i form av nedsettelse i verdi og annen etikett på pakken osv.. Gjør dere det når dere bestiller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...