heihade Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg er en gutt på 16 år som har trent styrke i snart 1 år. Jeg trener ca 6 dager i uken, og håper noen med litt kunnskap kan bedømme "treningsprogrammet jeg har laget. Dag 1: Bryst, ticeps og skuldre 4x4 benkpress, 3x6 militærpress, 3x6 dips, 8x3 flyes 3x? uthev til siden, 3x8 tricepspress. Og kanskje et droppsett eller pyramidesett. Dag 2: Biceps og rygg: Pullups 3x8, Seated rows 3x8, 2 forskjellige varianter biceps curl 3x8(varierer litt med grep osv) Dag 3: Bein og nedre rygg 4x4 knebøy, 4x4 markløft, 3x6 fotpress, 3x? på leggmaskin, 3x12 rygghev. Hvordan ser dette programmet ut? har du noen tips til små eller store forbedringer så si ifra. Dag 3 tar jeg kun 1 gang i uken, men jeg er litt usikker på om knebøy, markløft og fotpress på samme dag blir for mye. Kostholdet mitt er bra, og jeg har ikke noe imot å trene mye. Takker for svar på forhånd. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17672-treningsprogram/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.