Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jepp

Det tok ikke så lang tid å gå gjennom programmet og da føler jeg at enten så gjør jeg for få sett eller så tar jeg for korte pauser. Jeg har 1 oppvarmingssett og 3 hovedsett, ville du økt dette? Evt. hatt flere oppvarmingssett? Sorry for mas asså :p

Fortsetter under...

Det tok ikke så lang tid å gå gjennom programmet og da føler jeg at enten så gjør jeg for få sett eller så tar jeg for korte pauser. Jeg har 1 oppvarmingssett og 3 hovedsett, ville du økt dette? Evt. hatt flere oppvarmingssett? Sorry for mas asså :p

Ser i loggen din at du kun har én øvelse for ryggen, så det er der jeg ville lagt til noe først. Strake markløft blir mest bakside lår. Du kan for eksempel legge til roing, ta mer chins eller få vanlig markløft inn i programmet.

Ser i loggen din at du kun har én øvelse for ryggen, så det er der jeg ville lagt til noe først. Strake markløft blir mest bakside lår. Du kan for eksempel legge til roing, ta mer chins eller få vanlig markløft inn i programmet.

takk for svar! :D Og bare for å mase liiitt til, jeg tenkte jeg skulle legge til roing. Jeg er altfor glad i den strake markløften min til å droppen den. Hvor i programmet ville du lagt øvelsen?

Øvelsene jeg har er:

Knebøy

benkpress

strak mark

skulderpress

chins

dips

takker og bukker nok en gang for at du tar deg tid :D

takk for svar! :D Og bare for å mase liiitt til, jeg tenkte jeg skulle legge til roing. Jeg er altfor glad i den strake markløften min til å droppen den. Hvor i programmet ville du lagt øvelsen?

Øvelsene jeg har er:

Knebøy

benkpress

strak mark

skulderpress

chins

dips

takker og bukker nok en gang for at du tar deg tid :D

Du kan plassere den nesten hvor du vil egentlig, men jeg ville gjort det som øvelse 2, 3 eller 4.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...