Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er rask i huet når det trengs :p

Men jeg har lurt litt på, hva skjer med de som stemmes ut i denne leken?

De som ryker ut fortsetter som før, dvs. fortsetter vektreduskjonen, samt stiller opp for laget sitt undet konkurransene. Forskjellen er at de ikke har sjans til å vinne 1.- og 2. plassen som er en pengepremie. De eneste som har sjansen til å vinne her er de som står igjen i finaleuken. Tredjeplassen er også en pengepremie og tildeles den som har gått ned mest i vekt siden dag 1. På denne måten er alle med i konkurransen så lenge den varer :-)

Fortsetter under...

Jeg flyttet tråden til et annet underforum, så blir det litt lettere for andre å se den :)

- Mod.

Helt ærlig er jeg veldig usikker på hva jeg synes om noen slik "lek". Hvor god kunnskap har de ulike deltakerne om riktig kosthold og trening, og kommer de til å gjøre dette på en gunstig måte? For å ikke snakke om hvorvidt de egentlig har noe behov for å gå ned i vekt? Kanskje de bare trenger å endre kostholdsvanene litt og komme i gang med tung styrketrening?

Mener ikke å tråkke på noen her, det kan godt hende dette fungerer veldig bra for dere! Jeg bare tenker generelt. Du selv som bare 18år bør ikke trenge å fokusere så mye på mat, trening og vekt som du trolig gjør nå :)

Heisann :-) tusen takk for gode innspill! Jeg har svart litt lenger oppe :-)

Gjest SlettetBruker3

Hei!:)

Ser at det kan være motiverende og skape et godt fellesskap av å ha en slik konkurranse. Men jeg er veldig usikker på om det er rett fokus for deg som 17-åring å ha. Er spesielt fokuset på vekt jeg reagerer på, er så lett å komme inn i en ond sirkel hvis fokuset kun er på vektnedgang. Spesielt når du sier at det er normalvektige personer med, inkludert deg selv. Og når du sier du vil bygge muskler, er virkelig ikke en variant av the biggest loser løsningen. Skjønner godt at du vil være med på konkurransen, og det virker morsomt med de ukentlige utfordringene og alt det der. Men er det ikke en idé å bare være med på de utfordringene? Fokusere på å forbedre kondisjonen og styrken din i stedet for å gå ned i vekt?

Hvordan trener du? Og hvordan er energiinntaket ditt egentlig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...