Glenne Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Heisann. Jeg har satt meg opp et treningsprogram. Planen er å følge dette i 3-4 uker med 3x8-12. For så å fortsette på noe samme måte, muligens bytte ut noen øvelser, men gå ned til 3x6-8 i 4 uker og 3x4-6 i 4 uker. Jeg er ei jente på 21 år, 67/68 kg , 1,74 over bakken. (ikke trent aktivt på mange år, før nylig.) Til nå har jeg kun kjørt fullkroppsprogram(2-3 ganger i uken), for å komme litt inn i det, sammen med intervall-cardio(2 dager) og yoga(2 dager) Fettprosent aner jeg ikke, men ønsker å få litt mer definerte muskler, så da gjetter jeg på at fettprosenten må ned og muskelmassen må opp! Vel, de første ukene ser slik ut; Mandag - OVERKROPP A Benkpress m hantler (benkpressen er ALLTID opptatt) Foroverbøyd stangroing Skulderpress - hantler scullcrusher Bicepscurl (m/dumbbell el.. stang) TIRSDAG - BEN A (YOGA etterpå) knebøy Strak markløft Benekstensjon i maskin Lårcurl Stående tåhev + mage 2-3 forskjellige øvelser ONSDAG - CARDIO/INTERVALL.. (hvor lenge er å anbefale? Tenker 30 min + oppvarming) TORSDAG-OVERKROPP B (Yoga etterpå) Benkpress, skråbenk Dips Pull-Ups Sidehev- hantler Tricepspress underarms(?)Curl FREDAG - HVILEDAG (Jobber dobbelt, så hvile blir det vel strengt talt ikke ) LØRDAG - BEN B Markløft Beinpress Bulgarske(?) Utfall Sittende tå(hev/press) Skulderrulling(?) (aner ikke navnet på dette, men det er med dumbbells og man ruller på skuldrene.. ehhe) + mage SØNDAG - Cardio/intervall (annenhver helg blir dette hviledag, da jeg jobber) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glenne Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Nå har jeg kjørt dette i en uke, og spist noe i denne duren: Før jobb: 50g troponin proteinpulver 1 eple/1 banan multivitamin krea-bolic udos choice Mellom: 1 boks mager kesam eller en avokado + banan/eple/bær + kanskje noe nøtter på jobb(ca 3 timer før trening): 180-200g kyllingfilet (60 g brokkoli, 60 g blomkål) legger ofte til litt løk, sukkererter eller ruccola Før/under trening: BCAA Etter trening: 30g carb 25g troponin protein kvelds: 70g havregrøt/havrekligrøt m/ kanel(kanskje sukrin) 30g nøtter Før senga: 33g casein ZMA udos choice Kan dette fungere? Nå er jeg i det minste god og mett hele dagen, og sover godt. Etter mine beregninger blir dette rundt 1700-1800 kcal om dagen, med fordelingen 50/30/20(ca).. Stemmer det tro? Isåfall, kan jeg ligge på dette alle dager, selv dager uten trening? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.