Glenne Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Heisann. Jeg har satt meg opp et treningsprogram. Planen er å følge dette i 3-4 uker med 3x8-12. For så å fortsette på noe samme måte, muligens bytte ut noen øvelser, men gå ned til 3x6-8 i 4 uker og 3x4-6 i 4 uker. Jeg er ei jente på 21 år, 67/68 kg , 1,74 over bakken. (ikke trent aktivt på mange år, før nylig.) Til nå har jeg kun kjørt fullkroppsprogram(2-3 ganger i uken), for å komme litt inn i det, sammen med intervall-cardio(2 dager) og yoga(2 dager) Fettprosent aner jeg ikke, men ønsker å få litt mer definerte muskler, så da gjetter jeg på at fettprosenten må ned og muskelmassen må opp! Vel, de første ukene ser slik ut; Mandag - OVERKROPP A Benkpress m hantler (benkpressen er ALLTID opptatt) Foroverbøyd stangroing Skulderpress - hantler scullcrusher Bicepscurl (m/dumbbell el.. stang) TIRSDAG - BEN A (YOGA etterpå) knebøy Strak markløft Benekstensjon i maskin Lårcurl Stående tåhev + mage 2-3 forskjellige øvelser ONSDAG - CARDIO/INTERVALL.. (hvor lenge er å anbefale? Tenker 30 min + oppvarming) TORSDAG-OVERKROPP B (Yoga etterpå) Benkpress, skråbenk Dips Pull-Ups Sidehev- hantler Tricepspress underarms(?)Curl FREDAG - HVILEDAG (Jobber dobbelt, så hvile blir det vel strengt talt ikke ) LØRDAG - BEN B Markløft Beinpress Bulgarske(?) Utfall Sittende tå(hev/press) Skulderrulling(?) (aner ikke navnet på dette, men det er med dumbbells og man ruller på skuldrene.. ehhe) + mage SØNDAG - Cardio/intervall (annenhver helg blir dette hviledag, da jeg jobber) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17552-evaluering-av-treningsprogram/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glenne Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Nå har jeg kjørt dette i en uke, og spist noe i denne duren: Før jobb: 50g troponin proteinpulver 1 eple/1 banan multivitamin krea-bolic udos choice Mellom: 1 boks mager kesam eller en avokado + banan/eple/bær + kanskje noe nøtter på jobb(ca 3 timer før trening): 180-200g kyllingfilet (60 g brokkoli, 60 g blomkål) legger ofte til litt løk, sukkererter eller ruccola Før/under trening: BCAA Etter trening: 30g carb 25g troponin protein kvelds: 70g havregrøt/havrekligrøt m/ kanel(kanskje sukrin) 30g nøtter Før senga: 33g casein ZMA udos choice Kan dette fungere? Nå er jeg i det minste god og mett hele dagen, og sover godt. Etter mine beregninger blir dette rundt 1700-1800 kcal om dagen, med fordelingen 50/30/20(ca).. Stemmer det tro? Isåfall, kan jeg ligge på dette alle dager, selv dager uten trening? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17552-evaluering-av-treningsprogram/#findComment-682985 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.