Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

Er ny i gamet men etter å ha lest og følt litt på det har jeg mer eller mindre bestemt meg for å kjøre ZMA, og en type proteinpulver og fettkilde. Er det noen som kan anbefale et proteinpulver/en fettkilde? 1.78, 90 kg, trener hele kroppen annen hver dag og høyintensitets intervaller eller fjellturer på "hviledagene".

Tar i mot alle tips.. vil få maks utbytte! Ellers spiser jeg mye egg, kylling, karbonadedeig, fisk, havregryn og grønnsaker/bær frukter.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17506-anbefaling-av-kosttilskudd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker Myoprotein, Vital Arctic Omega-3 og ZMA selv. Om du allerede har nok proteiner i kosten trenger du jo ikke mer, men en god omega-3 kilde er å foretrekke.

Om du responderer på kreatin kan det jo være noe for deg :)

Edit: Om du bor en plass uten sol i perioder kan det være greit å ta litt ekstra vitamin-d

god omega-3 kilde høres fornuftig ut. Kreatin har jeg aldri prøvd, men tenker jeg muligens kaster meg på det toget om ting skulle MOT formodning ;) begynt å stagnere. Nå har det vært greit med sol i det siste,, men tror nok ikke vitamin-d tilskudd er så dumt!

Takkar Thomas.

BUMPER denne i håp om å få forslag om hvordan kombinere kosttilskuddene. ZMA blir tatt 30 min før leggetid. Proteinpulver har jeg før brukt på morgenkvisten, og rett etter trening.

Men nu:

Hadde endelig funnet frem til proteinpulver, kreatin og omega3 kilde på internett - så gikk det ikke ann å bestille.. og det endte med et noenlunde spontan kjøp på første helsekost jeg så nå.. Så her sitter jeg med proteinfabrikkens kreatin monohydrate purely natural, whey protein purely natural og flytende selolje fra sunkost. Fra før har jeg ZMA, så alt før ligge til rette for å få skikkelig trykk på det nu :)

Så jeg lurer igrunn på når disse kosttilskudene skal tas - og i bruk sammen osv?! hei og hå!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...