Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har trent sånn halv seriøst en stund, og har forsåvidt bra fremgang i styrke.

Men har en ting som plager meg, og det er vel som mange andre, at fettet ikke blir borte.

Er vel litt typisk gutt, så trener for det aller meste styrke, eller.. trener kun styrke.

Liker ikke kondis trening. Men, vet jo at jeg burde gjøre det.

Så det skal det bli en endring på.

Men, dette er jo ikke treninga det skal handle om.

Lurer på om noen kan komme med noen bra forslag til matplaner.

Nå går det i en høyprotein diett, med kylling, biff, fisk, og mye grønnsaker og pasta.

Ligger på mellom 1800 og 2400 kcal per dag.

Trener 4 dager i uka. Bryst og rygg mandag, bein tirsdag, skuldre og armer torsdag, og lett bein, og nedre del av ryggen på fredag.

Burde jeg øke mat mengden? eller hvordan vil jeg komme meg dit jeg vil?

Veier vel rundt 90 nå. og magen er det fettet jeg gjerne vil bli kvitt.

Need advise :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17312-trenger-hjelp-til-diett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første jeg tenker er hvordan du trener "halvseriøst". Det kan i seg selv være god nok grunn til at du ikke oppnår resultatene du ønsker :) Kondisjonstrening er ikke nødvendig for nedgang i fettprosent, det kan du klare ved tung styrketrening og godt kosthold.

1) Hva definerer du som en "høyproteindiett"? Vet du hvor mye du får i deg av de ulike makrostoffene?

2) 1800kcal er veldig lite for en voksen mann, og er ingenting å bygge muskler på, så ja, du bør nok absolutt øke matinntaket. Høyde og vekt?

3) Kunne du linket til eller skrevet opp treningsprogrammet ditt? Hvor lenge har du trent?

Hei :)

Trent i 5 år til og fra tenker jeg.

Går i kylling/biff/fisk, og ris/pasta, og mye grønnsaker.

OG havregrøt til frokost.

Vil nok tro jeg ligger noe høyere enn det.

For en som ikke trener så er jeg dønn seriøs på trening, for en som trener til fitness eller bodybuilding er jeg halv seriøs om du skjønner.

4 ganger i uka, ukesvis progresjon og løfter bra vil jeg si.

Har en treningsveileder utdannelse, så føler iallefall selv at jeg har god koll på treninga.

Treningsprogrammet mitt blir oppdattert på blandingsloggen min som jeg kaller den.

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/blandingsloggen-min.4484/page-2#post-662774

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...