Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 52 kg og er 1.67 lang. Jeg har ikke mange ekstra kiloene på kroppen, og har jeg det ligger de rundt magen. Jeg begynte å trene for snart 1 mnd siden hvor målet mitt er å få markerte muskler uten å måtte stramme veldig mye. Jeg har lest/hørt at for å få magemuskler som syns må man forbrenne flere kalorier enn hva man spiser. Men siden jeg vil bygge muskler på armer og rygg også må jeg jo spise en del for å klare å bygge (da jeg er veldig smal fra før av). Klarer ikke helt å forstå hvordan man skal kunne bygge magemuskler og muskler på armer samtidig!? Har du/dere noe info. jeg kan få om dette? Både mtp trening og kosthold.

På forhånd takk :-)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17301-bygge-muskler-p%C3%A5-mage-og-armer/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Bygg muskler og reduser fett % = win. Hold et lite overskudd av kcal og bruk speilet og vektene til og sjekke progresjon med. Samt bare fortsette med og trene styrke - og holde en progresjon, men tren hele kroppen selv om du bare ønsker og bygge mage og armer. Det er fullt mulig, selv om magen er vanskelig og bygge større, da den blir belastet hver dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...