Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Jeg er en jente på 26 år, veier 70kg og er 158cm. Utifra diett.no har jeg en BMR på2300kcal. dette meg et aktivitetsnivå på 3-5 dager.

Min uke består anligvis av 3-4 dager styrketrening på 1-1,5 time. turer med hunden hvær dag på rundt 30 min. i helgene samt dager der det ikke er styrketrening blir turene på 1time ++. Disse er i ujevnt tereng i ujevnt tempo. Jeg vurderer å legge inn mer cardio for å få bort "det overflødige" litt raskere.

Jeg ønsker å gå ned i vekt, samt å bygge muskler. Jeg lurer på hvor mye karbohydrater og kcal jeg bør ha ila en dag? og hvor balansen mellom disse og treningsdagene bør være.

Jeg har prøvd å finne en balansegang, men da ender jeg ofte opp med en god trening den ene dagen, og en med null energi den neste.

Sååå, utifra denne infoen, er det noen som kan hjelpe meg med balansegangen mellom karbs å kcal. Eller hvertfall en ca verdi ;)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17188-styrke-vs-kardio-vs-karbs-vs-kcal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...