Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annyways, Here we go!

Til den som måtte ha tid og vilje :)

- Mann 24

- Høyde 190 cm

- Vekt 98.5 kg

Jeg vil ikke si jeg er elendig i form. Jeg vil heller ikke si at jeg spiser usunt!

Problemet jeg har er å finne riktig retning på treningssenteret for og oppnå best mulig resultater. Jeg vil ikke forbruke energi og masse tid vist ting kunne vært gjort anderledes.

Jeg har mye vilje - Jeg går på ski, svømmer & løper! Alt dette synes jeg er smertefullt gøy.

Med vektene er det dårlig. Vet nok ikke hva jeg maxer i noe egentlig..

Når det gjelder mat så vet jeg hva et godt kosthold er og jeg tar mine vitaminer, samt proteiner. =)

Mitt mål må være og nå 90 kg løpet av våren 2014 (Ja 2014). Har ingen kortsiktige mål som 6 pack på 3 mnd eller 120kg i benk på 1mnd. Jeg vil bli kvitt mage og "Manboobsa" Jeg har lest en del her inne og alle vet jo at det er hardt arbeid.

Til den som eventuelt vil ofre litt av sin kompetanse og tid på og laget et bra treningsprogram, TAKK :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17125-gode-r%C3%A5d/#findComment-653650
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...