Gå til innhold

Anbefalte innlegg

spiser i dag:

60g havregryn + shake/5 eggehvitter (i grøten) 20 g mandler

og :

750-800 g kylling

200-250 g ris

500 g broccoli

fordelt utover 5 måltider

50 g whey + 6 riskaker etter trening - måltid 1 t etter trening.

50 g casein til kvelds

pwo + bcaa og glutamin før/under trening

vet jeg har vært litt for slapp med å få i meg fett og omega 3.

ønsker å opprettholde/ øke et par kg, men slippe noen prosent etterhvert, er i ok form men vil gjerne ha hjelp til å sette opp en alternativ diett, slik at jeg kan spise sjeldnere og kanskje også få kuttet litt på kostutgiftene.

vært inne og snust på biorytme / periodisk faste, (er drit lei av å spise hver 2-3 time) men har ikke så mye kunnskap til dette, og ønsker hjelp av noen som har satt seg mere inn i dette enn meg (sitter dog og leser på det trenger bare et spark i ræva og litt innput) har ikke noen problemer med sultfølelse el lign. så om jeg går 2 eller 6 timer uten mat, merker jeg ingen forskjell, bare jeg ikke trener på tom mage...

trener 6 dager i uken hvorav 1 aktiv hviledag, og 5 styrke økter a 1-1,5 t derav påfyll av bcaa etc under trening for å ikke gå tom.

på forhånd takk!

Fortsetter under...

jeg spiser rundtom 800 g kjøtt pr dag i form av karbonadedeig/kylling/tunfisk/laks, men går hovedsaklig i kylling, jeg økte litt for mye litt for fort en stund så plukket plommene ut av kosten, men har begynt å legge inn lit nøter igjen nå. 1500-2000 kcal om dagen hadde værtfall blitt altfr lite for meg, jeg ligger oppmot 2800 -3000 kcal på treningsdager . (styrkedager) og jeg har 6 økter i uka a 1,5-2 timer.

- Nå skal det også sies at jeg skal stille bodyfitness igjen til høsten, men jeg er nå drit lei kylling broccoli og ris, men så sinnsykt rutinemenneske, at jeg nesten må ha et ordentlig opplegg foran meg for å "gidde" å bytte, har nå fått et oppsett på en biorytme diett, så skal teste ut det... men takk for hjelpen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...