Golfjunkie Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hei, Jeg er en mann på 34 år, 186cm og veier idag 90 kg...ca. Jeg er på min 3. uke på PSMF, og det går utrolig bra :-) Har gått ned vell 4 kg siden jeg startet, men nå har det stoppet opp virker det som. Jeg ligger på vell 220 g protein om dagen, 20g karbs og 20 g fett, så jeg holder meg deitten som beskrevet. Jeg trener fullkropps styrkeprogram 3 ganger i uken iht Fitnessbloggens nybegynnerprogram. Har lagt til dype knebøy og rumensk markløft, så hele kroppen for kjørt seg. Jeg har noen spørsmål. Oppkarbing eller refeed har jeg hatt hver 7. dag. Første oppkarbing føltes unødvendig da forbrenningen min var på høygir, men den andre følte jeg var nødvendig da vektreduksjonen reduserte seg kraftig...virket det som. Et vindu på seks timer der jeg proppet i meg sticky rice, Obly, rundstykker osv. Slet mye, men klarte å få i meg ca 400g karbo. Denne dagen følte jeg meg trøtt og oppblåst og uopplagt. Mentalt sett hadde jeg klart meg uten denne oppkarbingen også, men det er vel viktig mht leptinnivået i kroppen. I dagene etter følte jeg ingen forskjell, annet at jeg skillte ut mye veske en av dagene. Er det viktig med oppkarbing eller kan man klare seg uten ? Jeg tar Nycoplus Selolje 1000mg i kapsel. Mitt daglige inntak er 8 kapsler. Er det mye eller lite ? Har slitt med utregning her :-) Jeg har tenkt å holde på i 6 uker, om jeg føler meg bra. Jeg har i flere år vært relativt lite aktiv, så det for meg å begynne å trenne har tiltross et kcal underskudd gitt meg mye energi og godt humør. Har hatt en tung dag, men that`s it ! I og med vektetreduksjonen har stagnert, er det mulig at jeg har fått mer muskelmasse og at vekten dermed "står iro " ? Uansett spiller det ikke stor rolle, da jeg nesten har gått ned 2 buksestørelser :-) Hadde vært fint om noen kunne besvart mine spørsmål, og eventuellt gitt meg noen instrukser på hvordan gå frem etter endt diet. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17046-psmf-kickstart/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Flyttet tråden din så du får svar - Mod. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17046-psmf-kickstart/#findComment-699319 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.