Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest SlettetBruker3

Har brukt den ganske lenge nå, og er godt fornøyd! :) Gir i hvert fall meg energi som varer ut økten. Pleier å blande en hel scoop med 0,5 L vann, og så drikker jeg det før og under trening. Fungerer bra på morgenen også, men har alltid spist en frukt i tillegg hvis jeg trener før frokost.

Smaken er ikke så verst. Litt syntetisk blåbærsmak, men absolutt god!

Ja jeg har kjøpt den og smalt en gang ,hehe:D Lurte mest på virkning og slikt...men høres bra ut:) Jeg synes det var kjekt å bruke noe amino tilskudd ettersom at jeg trener før frokost og spiser ikke før kl 13 -14:) Lurer på ,ettersom det ikke står noe på pakken så er det vel kcalfritt?:p

Gjest SlettetBruker3
Ja jeg har kjøpt den og smalt en gang ,hehe:D Lurte mest på virkning og slikt...men høres bra ut:) Jeg synes det var kjekt å bruke noe amino tilskudd ettersom at jeg trener før frokost og spiser ikke før kl 13 -14:) Lurer på ,ettersom det ikke står noe på pakken så er det vel kcalfritt?:p

Den inneholder bcaa, l-glutamin og taurin. Nå er nok ikke jeg akkurat den rette til å kunne virkemåtene deres :p

Har lurt litt på det, og vil tro at det er nesten kcalfritt. Finner ingen informasjon om den på google en gang!

Annonse

• 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...