Mr. Tacos Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Er en mann på 20 år, som har trenet styrke noen år. Har bestemt meg for å gå ned i fettprosent til sommeren, der målet er å bevare så mye muskelmasse som mulig. Har ingen erfaring med slanking, har alltid bare passet på å få i meg nok mat. Er 172 cm høy, trener styrketrening 3 ganger i uken og kardio 3 ganger. Tenker at hvis jeg legger meg på ca 2000 kcal hver dag, med forholdet 40% carbs, 40% proteiner og 20% fett, høres dette ut som en ok plan? Der jeg hovedsaklig spiser egg, fullkornris, grov brødskive, proteinpulver, kylling, ost, skinke, skummet melk, cottage cheese, frukt osv. Noen der ute som kan anbefale periodisk faste eller biorytmedietten til å nå mitt mål? Takk på forhånd. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17019-hjelp-settes-pris-p%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.