Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en helt alminnelig ung kvinne på 23 år, 165cm og 65kg. Jeg kommer opprinnelig fra et land der det er en helt naturlig del av kulturen å kommentere hverandres vekt og fasong. Idet jeg lander på flyplassen (hver sommer) får jeg høre om jeg har gått opp eller ned i vekt, om det passer meg eller ikke. Jeg har aldri vært kjent for å være så veldig sprek/sporty heller, i motsetning til andre familemedlemmer. Siden jeg er vant til kulturen tar jeg meg ikke nær av kommentarene, tvert i mot, i år ga det meg en knallmotivasjon til å lære mer om trening og kosthold. I år er målet for å meg å være synelig stammere og slankere til sommern (stramme lår, armer, mage, og rundere rompe), altså ikke slapp og slank (been there, done that). Jeg er på god vei med treningen allerede, og det føles godt å se at kroppen forandrer seg i positiv retning, men jeg merker det begynner å bli mer og mer vanskelig for meg å utfordre meg selv og hvite hvilke øvelser som er best... Det er nettopp her jeg trenger råd fra dere...?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16930-sommern-2013/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...