Babo Skrevet 24. januar 2013 Skrevet 24. januar 2013 Kan du ikkje liste opp nokre matvarer som er trygge for deg å ete? Så blir det enklere å komme med forslag Skjønner godt den stress følelsen, har sjølv måtta slutte med gluten i høst. Ikkje noko kjekt når kroppen reagerer slik på mat.. Siter
Gamla Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Skrevet 24. januar 2013 Kan du ikkje liste opp nokre matvarer som er trygge for deg å ete? Så blir det enklere å komme med forslag Skjønner godt den stress følelsen, har sjølv måtta slutte med gluten i høst. Ikkje noko kjekt når kroppen reagerer slik på mat.. Er bare så typisk meg å ikke klare å huske ting på stående fot:P Var kjekkt når f.eks. Javi nevnte hummus, for det hadde jeg ikke tenkt på! Vet ikke om det er så hensiktsmessig å nevne ting jeg liker(liker ingenting nå for tia:rolleyes:) spesiellt når jeg trenger tips om noe som er lite og proppa med krutt:P Har ikke nok kunnskaper der.. Siter
Gamla Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Skrevet 24. januar 2013 tåler du quinoa? kjempefort å lage, smaker svakt, ligner på ris i smaken. kan ha hva som helst med det. veldig næringsrikt. litt sprøtt og litt mykt å tygge. Er det mye fiber i, som i byggris o.l.? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.