Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 19, ganske bra trent, men vil bare ha mer markert kropp, rett og slett slimme ned kroppen, miste underhudsfettet, hvertfall litt av det (spesielt magen, og litt mindre fett på bena). Jeg vet at det ikke går an å miste fett på soner, så jeg vet at hele kroppen blir mindre, som er akkuratt det jeg vil.

Jeg er 185cm, veier mellom 79-81kg, om det er til noen hjelp. Vil helst ned på en 75-76 kg.

Jeg trener 3 ganger i uken, med et program jeg fant her, men etter jeg startet på dette har jeg gått opp i vekt..

Dette gir deg sixpack på rekordtid - Fitnessbloggen

Vet noen der ute hvordan man slimmer hele kroppen? All hjelp blir satt pris på

Takk på forhånd - Andreas

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16692-trenger-s%C3%A5rt-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har trent i 3 uker med det programmet, dette blir min 4 uke.

Min typiske matdag består av frokost, enten 2 brødskiver eller 2 egg. lunch 2 knekkebrød eller en shake, middag: litt variert, men en del ris og lammekjøtt. Hvis jeg spiser kveldsmat blir det 1 eller 2 brødskiver, men det er ikke hver dag jeg spiser kvelds

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...