Gå til innhold

Er det noen som opplever at kaloriinntaket ikke blir riktig på diett.no?

Anbefalte innlegg

Foreløpig er makroene mine 160p/160k/60f dette skal gi meg et kaloriinntak på 1820. På diett.no når jeg 1820 kalorier med 162p/150k/50f. Hvordan er dette mulig? Setter pris på all hjelp! Det er kjipt å spise mindre mat enn det man skal når matmengden allerede er begrenset.

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Slettet
Kanskje det ja, men det å bomme med 100-150kcal kan jo bli mye i løpet av en uke.

Stemmer det, men husk å sjekk matvarene. Er MYE rart inne på alle "diett sider" ;) Fant 100% 3kg protein sjokolade med sånn 390kcal per 100g, mens det er 377kcal (ihvertfall på min boks) ..Og da blir det jo en del forskjell ja :)

Stemmer det, men husk å sjekk matvarene. Er MYE rart inne på alle "diett sider" ;) Fant 100% 3kg protein sjokolade med sånn 390kcal per 100g, mens det er 377kcal (ihvertfall på min boks) ..Og da blir det jo en del forskjell ja :)
Takker for tipset!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...