Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Selger pulsklokken min, er du interessert?

Klokken er 1 år gammel og i god stand og fungerer helt topp. Har akkurat fått den tilbake fra polar, hvor de skiftet nytt batteri på den :)

Her er en test av den, som du kan lese:

Test av Polar FT80 – Fitness/Crosstraining pulsklokke - Denne gir oss høy puls - Friluft

[ATTACH]83244[/ATTACH]

Selger den for 800,-

Ta kontakt :)

post-2093-14440916706047_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16447-selger-pulsklokke-polar-ft80-solgt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selger pulsklokken min, er du interessert?

Klokken er 1 år gammel og i god stand og fungerer helt topp. Har akkurat fått den tilbake fra polar, hvor de skiftet nytt batteri på den :)

Her er en test av den, som du kan lese:

Test av Polar FT80 – Fitness/Crosstraining pulsklokke - Denne gir oss høy puls - Friluft

[ATTACH]83244[/ATTACH]

Selger den for 800,-

Ta kontakt :)

Hei! Kunne jeg kanskje fått kjøpe den for 600? For isåfall kjøper jeg den meget gjerne av deg. Har en polar rcx5 som jeg byttet i klokken du selger, men jeg har igrunnen alltid savnet gode gamle FT80 :) Hvor bor du evt? Jeg bor i sentrum av Oslo, og kan hente dersom du bor i nærheten. Mvh May-Linn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...