Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vet jeg har spammet tråden din nok :whistle: Men har endelig funnet noen som kan kjøpe egg hvite fra Prio. Men hvordan bruker du den? Kan jo umulig få i meg 5 l egg på en uke.

Er den frosset når du kjøper den? Hvis en kan få kjøpt den før det er frosset første gang kan man jo fryse ned i mindre porsjoner.

Skjønner poenget om man er veldig glad i eggehviter i diverse ting, men sånn ernæringsmessig så vil et proteinpulver være minst like bra her om man bare skal ha kalorifattige proteiner. Eggehviten alene gir ikke en like god aminosyreprofil som eggehvite + plomme. Er også i plommen mesteparten av vitaminene og mineralene finnes.

Fortsetter under...

Vet jeg har spammet tråden din nok :whistle: Men har endelig funnet noen som kan kjøpe egg hvite fra Prio. Men hvordan bruker du den? Kan jo umulig få i meg 5 l egg på en uke.

den e frosen!

Jag lagar egg 3 ganger i uken så fryser jag ned resten så jag har i 3 uker! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...