Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt forvirret... Hva er egentlig riskaker? Er dette noe man må lage selv, eller får man kjøpt det i butikk? I så fall hvilke(n) butikk? har tittet etter de på meny der jeg bor, men finner ingnting. Hva heter disse (produsent, merke) og ca hva koster de? Kommer de i mange smaker? Skulle gjerne likt å prøve, ser mange bruker det som mellommåltid eller kveldsmat, og det trenger jeg!

Takker for all hjelp :)

Fortsetter under...

Skrevet

IMG_5555.jpg

Wasa har de blant annet. Koster rundt 10 kroner for en pakke. Smaker godt med ymse pålegg.

Snack a' jack er et annet merke. Disse får du i forskjellige smaker og er en blanding av ris og mais. Disse er det litt fett i, men fremdeles veldig lite.

Skrevet

Fullstending off topic (beklager til trådstarter), men er det bare jeg som grøsser i hele kroppen når jeg setter tennene i en riskake? Samme konsistens som isopor (men bedre smak, naturligvis...). Virker som om "alle" liker det, så sikkert bare jeg som er rar. Igjen...

Skrevet
Da må jeg spørre, er det en god kilde til carbs? :p Sikkert teit spm :p

Ja og nei. Det gir deg ingenting annet enn karbs. Men glimrende til oppkarbing eller andre ganger du trenger litt ekstra karbs og allerede har fått i deg det skal fra andre kilder.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...