Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jester
Venninne min bruker dem og hun mener at dem funker.. Har jo hørt om andre som har brukt den type tilskudd, men sier at det er VIKTIG og trene ved siden av. Jeg har begynnt og trene nå :) Men tenkte jo på noe som vile sette litt fart på sakene :p

Det setter ikke fart på sakene noe nevneverdig. Det første man bør gjøre med alt slik er å se på innholdet. Bare for at noe er målbart betyr ikke at det er merkbart. Jeg kan selge en pille som "garanterer vektnedgang" men at det er snakk om 0.002% er ikke viktig å nevne. Det er jo målbar effekt, men merker du det? neppe...

I tilegg er det som regel testa på mus og bevist der... enda mindre overførbart.

Flere tilfeller der slike tilskudd til 400kr bare er chilipulver, koffein og en eller annen rot. Du svetter og blir litt kvikk og "føler at det funker", men du kunne strengt tatt tygd en chili og drukket en kopp kaffe, hadde kosta deg under kronestykket pr dose :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16215-fettforbrenning/#findComment-622170
Del på andre sider

T-rex funker! Og du går ned garantert noen hundre gram til flere kg på 1-2 dager.

Består av ekstremt mye sterke krydder så fiseringen svir i flere dager etterpå..Gikk man ned i vekt? JA. Verdt det? NEI

...

Har prøvd uttallige fatburners, de beste fiikk du i utlandet, men du gikk ikke ned i vekt av dem (kanskje -50kcal dagen) men fikk mye mer energi og ble hyper..Så man kunne kjøre på hardere på trening.

Spis bra, kjøp preworkout hvis du trenger futt på trening (feks Fres)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16215-fettforbrenning/#findComment-622386
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...