Gå til innhold

Proteinpulver - Protein 90 Pistasj


Ztaeyn

Anbefalte innlegg

Kjøpte denne for å prøve å lage pistasjeis, men kom aldri så langt.

Litt søt og for min del kvalmende, kosta 450 ny, brukt kanskje max 100g, dvs vi sier 2.2 kg er att av ca 2.3.

Skal få den for 250 kr om du tørr.. Stavangerområdet er jo å foretrekke, så slipp man å legge til noe teit frakt. (evt sende det i maaange konvolutter?)

2013-01-05%2009.52.16.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Kor lenge ligge du til kai?

Kan prøve å arrangere noe, ettersom jeg trener ikke langt fra stavanger sentrum, skal trene i morra om jeg slipper mye overtid, og har bil sjøl.

vedr pistasjeis, så var det nettopp for å lage dette, Protein iskrem - pistasj (Sunt og Godt by Regine) at jeg kjøpte det, men har aldri kommet i gang, ble nok revet med i nuet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ute for øyeblikket men er rykter om å gå iland om ikke så alt for lenge, men kan hende vi blir ute en uke til for alt jeg vet, antar vi skal til dusavika, risavika eller forhåpentligvis en dag eller 2 i stavanger sentrum. men jeg kan helder ta å si ifra vist og når vi skal i land så ser vi om det kan passe =) er der foresten noen bra plasser og handle trenings suplement i stavanger sentrum? har til nå tatt meg bryet med å frakte med meg store bagger på flyet for å ta med ombord =D hadde vært greit å vite til lageret mitt ombord tar slutt ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...