Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjører tre programmer, ca 3-4 ganger i uken, veksler mellom disse tre. Er relativt nybegynner.

Økt 1:

Markløft sumo

Beinpress

Benkpress stang

Bicepscurl

Stående drag

Økt 2:

Nedtrekk

Benkpress manualer

Bulgarske utfall

Franskpress

Planke i slynge

Økt 3:

Frontbøy

T-bar

Dips

Militærpress

Stående drag

Stående drag er vel egentlig ikke en ordentlig øvelse pr definisjon, lærte den av en på senteret. Her kommer mine 3 år på formgivningsfag til nytte i min awesome painttegning av denne drag/hold-øvelsen.

post-7229-14440914772587_thumb.jpg

Trekker håndtaket ut foran brystet, holder imot med litt bøyde knør, jobber mot vekta. Håndtaket presses opp og holdes oppe i intervaller. Gjøres på begge sider. Aner ikke hva denne tar, men kjennes ut som at magen og side muskulaturen jobber hardt.

Lurer på om jeg mangler noe i mitt program, eller om noe bør endres på?:huh:

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16087-treningsprogram-mangler-jeg-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ser ut som en spesiel type pallof press:P

ang trenings prog så ting greit utnom ting virka litt rotat. trur du villet fått bedre ut av treninga vis du har samla øvelsene per muskelgruppe feks.

Økt1 bein/core

Økt2 bryst/skuldre/triceps

Økt3 bein/rygg/biceps.

er min menig, men er nokk mange andre her på forumet som kan dette bedre enn meg ;)

Synes dette ser bra ut.

Er ikke enig med Lasse. Det er mye bedre å kjøre tilnærmet fullkropp 3 ganger i uken enn å dele det opp i en 3-splitt etter min mening.

Du kan vurdere en øvelse for bakside skuldre da ikke alle får like god kontakt her på rene roøvelser. Flyes over skråbenk, eller flyes for bakside skuldre i TRX er gode øvelser. Facepull tar også på bakside skuldre i tillegg til rotator musklene. En av disse 3 på dag 1 er mitt forslag.

Synes dette ser bra ut.

Er ikke enig med Lasse. Det er mye bedre å kjøre tilnærmet fullkropp 3 ganger i uken enn å dele det opp i en 3-splitt etter min mening.

Du kan vurdere en øvelse for bakside skuldre da ikke alle får like god kontakt her på rene roøvelser. Flyes over skråbenk, eller flyes for bakside skuldre i TRX er gode øvelser. Facepull tar også på bakside skuldre i tillegg til rotator musklene. En av disse 3 på dag 1 er mitt forslag.

Takk! Har lagt til facepull før biceps på økt 1 (y)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...