Gå til innhold

Hjelp til bygging av "budsjett" PC for gaming.


bjorlien

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har tidligere vært stor fan av Battlefield spillene til pc og har spilt samtlige, nå har jeg en utdatert pc som ikke takler BF3, må derfor invistere i ny.

Her er komponentene jeg har valgt ut. Operativ system har jeg: Windows 7 Ultimate.

-Fractal Design Define R3 Black Pearl

-Corsair TX V2 650W PSU

-MSI P67A-C45 B3, Socket-1155

-Intel® Core i5-2500 Processor

-Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 8GB CL9

-ASUS GeForce GTX 570 1280MB PhysX CUDA

-Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

-Lite-On DVD±RW Writer IHAS124-19

Hva tror dere??:) Jeg er ingen ekspert på dette, og håper komponentene jeg har valgt passer sammen! Prisnivå er 8-9000 kr. Maskinen jeg har satt opp ovenfor kommer på 8800 kr ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Komplett Gamer Premium - BF 3 edt

Ville faktisk ha satset på den, kansje litt utfor din prisklasse men da får noe som varer, har garanti, du slipper å faktisk bygge den selv, innstalere alt av prog å skulle noe gå galt så får du helt

Evt. denne

Komplett Gamer a20, Monthly edition - November

Jeg vet iallefall at når jeg skal ha meg ny stasjonær pc så blir jeg ikke å bygge den selv igjen... har bygd et del PC'er opp igjennom årene å nå er jeg møkklei alt som heter komponenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...