Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen her har prøvd disse kompresjonsoverdelene, langermet eller tskjorte?

Thermal Kompresjonstopp Langermet, herre | Trening | Genser, fleece og skjorter | Klær herre | Sportsklær | Root | XXL | XXL

Noen som har erfaring å meddele? Vurderer å kjøpe i bursdagsgave til kjæresten, men litt usikker. Og bør man liksom gå for en størrelse mindre i disse kompresjons-produktene eller?

8801788067870_1079026_0_24947_jpg.jpg?2

Sorry skrivefeil i overskrifta, jai snakka god norge.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15916-kompresjonsoverdel-til-trening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt å kjøpe kompresjons-topp selv. Tenkte å bestille fra

SportsDirect.com - Trainers, Football Boots, Football Shirts, Running Shoes

.

Jeg skal bestille fra merket "Skins" som jeg synes har litt kulere design enn 2XU. Denne her:42707646_l.jpg

I samme slengen bestiller jeg og denne tightsen

10335553-origpic-bc4c22.jpg_0_0_100_100_300_827_85.jpg.

Utregning:

Overdel: 39£

Tights: 47£

Frak: 10£

Sum: 96£ = 867,-

Fortolling (Jeg tror de sender med DHL, prisen jeg skriver er posten sine, men jeg antar prisen er omtrent lik): 253,-

MVA: 25% av det totale beløpet

Sum: 539,- + 253,- x 1.25= 1400,- for varer som fra skins.no kommer på 2198,-

Bare ett tips :)

Annonse

Sjekk brystmål for størrelse. Rundt 100 cm så er det M som er rett størrelse. Bruker selv M.

Synes den blir ganske varm å trene i da. Fint når man ikke kjører så mye volum og veldig behagelig. Men blir fort veldig varmt om det er litt volum på baseøvelsene i økta :)

• 7 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...