Mjølnerk Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 Heving? What?!? Haha, neida Jeg gidder ikke sånt, evt lar jeg deigen heve mens jeg fikser kjøttet. For meg så tar det såpass kort tid å mekke i hop deig til ei langpanne at jeg ser ikke problemet, men det er MEG. Og vi er alle forskjellige, så jeg skjønner hva du mener Regnet fort på hvordan pizzadeigen ville havne i forhold til makroene og da snakker vi 1850 kcl, 331g karbo, 65g protein og 26g fett. Ikke ille! 2x rema pizzabunn, 600 karb deig, 400 gr. knuste tomater, 300 gr. ost lettere. +/- div grønnsaker Protein: 249 gr Karb: 207 gr. Fett: 98 gr. Totale Kcal: 2700 +/- div grønnt Ender nok opp på dette. FatUnicorn 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15766-ferdiglagde-pizzabunner-store-hvor-f%C3%A5r-man-kj%C3%B8pt/page/2/#findComment-607282 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.