BROrilla Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 "Var Steve Jobs dødelige kreft forårsaket av frukt? Den avdøde Steve Jobs var veganer og levde i perioder kun av frukt. Ett slikt kosthold basert på sukker vil forårsake at bukspyttkjertelen må jobbe voldsomt. Jobs døde av kreft i bukspyttkjertelen. Kutcher, som spiller Jobs i en film om hans liv, levde på frukt for å sette seg inn i rollen. Dette medførte alvorlige helseproblemer. Selv ble jeg og syk av å spise 5 om dagen i ett tidlig forsøk på å få bedre helse. Jeg er overbevist om at å redusere kraftig på frukt var en av de tingene som gav meg helsa tilbake." Siter
Gjest Jester Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Selv ble jeg og syk av å spise 5 om dagen i ett tidlig forsøk på å få bedre helse. Jeg er overbevist om at å redusere kraftig på frukt var en av de tingene som gav meg helsa tilbake." Nå er det stor forskjell på å spise 5 om dagen, og KUN spise 5 om dagen... Siter
BROrilla Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Nå er det stor forskjell på å spise 5 om dagen, og KUN spise 5 om dagen... hehe du sier så absolutt noe! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.