Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, du kan telle 14-16 timer, men det er en fordel å legge måltidene på kvelden og spisevinduet bør ikke variere for mye mellom hver dag, ellers vil du sannsynligvis slite med sultfølelse.

Trener du rett etter jobb ville jeg tatt BCAA eller en proteinshake rett før trening for å bryte fastevinduet og så hatt 3 måltider på kvelden etter trening. Du kan også ta første måltid til lunsj og faste fra kl 10 om kvelden. Da blir det ca 14 timer faste. Slik gjorde jeg det selv når jeg spiste etter periodisk faste.

Husk at det er ingen magi i periodisk faste. Det er en grei måte å spise på for det som ønsker å spise litt større måltider og likevel kunne ha et energiunderskudd.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15632-pf-diet/#findComment-600602
Del på andre sider

Et spørsmål til, jeg regnet frem mitt daglige behov til rundt 2900 kcal med 3-5 økter i uka. Jeg ligger med grove 2500-2200 kcal om dagen med mellom 200-240g protein, 200-250g karbhohydrater og 70g fett. Brukt pulsklokka mi og sett at jeg forbenner rundt 1000 kcal på trening, spiser jeg for lite? man skal ligge i 500 kcal underskudd for en trygg vektnedgang. Spiser jeg for mye karbohydrater kontra fett og alt for mye proteiner? regner med 2g prot x 1 kg kroppsvekt.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15632-pf-diet/#findComment-607557
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...