Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg sliter som pokker med at neglene fliser seg og deler seg, noe som verken er fint eller behagelig. Får derfor ofte sår og betennelser. Har prøvd så og si alt, men ikke ølgjær. Så har nå vært å kjøpt ølgjærtabletter, i håp om at kanskje dette kan funke!

Har i tillegg krusete, tørt og tynt hår, så ølgjær høres jo fantastisk ut for meg hvis det faktisk funker :p

Såå, er det noen som har erfaringer med dette? :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15548-erfaring-med-%C3%B8lgj%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jepp, prøve ølgjærpulver en gang og det smakte så dårlig at jeg måtte kaste boksen. Ølgjær er noe dritt. (bokstavelig talt)

Haha. MEN jeg fant i tablettform! Og de smakte ikke noe :) Bare ikke stikk nesa ned i boksen, så går det fint

Nei, hva du spiser på det jevne. Nok proteiner, essensielle fettsyrer, b-vitaminer, vitamin og mineralholdig mat? Kalorimengde?

Daglig tar jeg eskimo omega-3 tabletter, innimellom b-vitaminer og jernpreparat pga cøliakien og så hiver jeg innpå litt d-vitamin til tider. Spiser frukt og grønt hver dag, drikker melk hver dag, proteinshake x2 dagene jeg trener og innimellom en shake de dagene jeg ikke trener. Spiser små måltider og hver 3. time, og en ordentlig middag hver dag. Middagen inneholder karbonadedeig, fisk eller annen type kjøtt + grønnsaker. Lager det meste av maten fra bunnen av med råvarer pga cøliakien og siden samboeren min ikke tåler egg, kylling eller nøtter. Spiser heller ikke råsukker, men bruker sukrin og stevia. Prøver å unngå sukker i de meste av produktene da kroppen min reagerer dårlig på det.

Mellommåltidene inneholder enten brødmat, hjemmelaget knekkebrød, cottage cheese, kesam, low fat yoghurt, banan, eple, nøtter, riskaker ol.

Kcalinntak på ca. 1600-1800 daglig, med unntak av enkelte dager hvor det stiger litt :p

Sånn ca. det jeg kommer på i farta :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...